Načelnik Općine Vidovec upućuje poziv svim zainteresiranim pravnim i fizičkim osobama da dostave svoje ponude za zakup sajamskih kućica za obavljanje ugostiteljskih djelatnosti ili ponude za zakup štanda za prodaju prigodnih ručnih radova tijekom manifestacije „ADVENTura u Vidovcu.”
Prijavitelji su obvezni sudjelovati sa svojom ponudom u posebnom prigodnom programu koji će se održavati dva vikenda: od 20. do 22. prosinca te od 27. do 29. prosinca 2024. godine.
Ukoliko prijavitelj ocijeni potrebnim, omogućeno mu je korištenje kućica tijekom cijelog adventskog razdoblja, od 6. prosinca 2024. do 6. siječnja 2025. godine.
PREDMET ZAKUPA
Općina Vidovec daje u zakup 3 sajamske drvene kućice kao prigodno prodajno mjesto za djelatnost ugostiteljstva. Prijave se mogu podnijeti za jednu od tri specijalizirane kućice prema sljedećim kategorijama:
- Kućica za slastice i tople deserte – Ova kućica namijenjena je isključivo ponudi blagdanskih slastica i deserata, bez prodaje pića. U obzir dolaze proizvodi poput fritula, medenjaka, palačinki, maruna, kokica, tople čokolade i sličnih blagdanskih poslastica.
- Kućica za napitke – Ova kućica specijalizirana je isključivo za ponudu pića prikladnih za zimsko razdoblje, a uključuje kuhano vino, kuhani gin, razne vrste čajeva, likere i ostala alkoholna i bezalkoholna pića.
- Kućica za gastronomsku ponudu – Ova kućica namijenjena je ponudama toplih i hladnih jela prikladnih za zimski ugođaj i uključuje jela poput burgera, hot-dogova, kobasica te ostalih jednostavnih obroka. Prodaja pića je isključena.
Uz kućice, Općina daje u zakup jedno prodajno mjesto – štand – isključivo za kućne radinosti i ručne radove, s naglaskom na domaće, autentične proizvode.
UVJETI ZAKUPA I RADNO VRIJEME
Cijena zakupa jedne sajamske kućice za adventsko razdoblje (od 06.12.2024. do 06.01.2025.) iznosi 250,00 EUR.
Cijena zakupa štanda za adventsko razdoblje (od 06.12. 2024. do 06.01.2025.) iznosi 65,00 EUR.
Za ponuditelje čija je ponuda prihvaćena, iznos zakupnine mora se uplatiti najkasnije do 29. studenog 2024. godine.
Ugovor o zakupu bit će sklopljen sa svakim odabranim ponuditeljem, pri čemu Općinski načelnik nije dužan davati posebna obrazloženja o odabiru.
Manifestacija će trajati u navedenim terminima, s radnim vremenom od 17:00 sati do 24:00 sata.
UVJETI SUDJELOVANJA I POTREBNA DOKUMENTACIJA
Pravo sudjelovanja na manifestaciji imaju pravne i fizičke osobe registrirane za obavljanje ugostiteljske djelatnosti, kao i nositelji obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava (OPG-ovi) te pravne i fizičke osobe – obrtnici koji pružaju usluge pripremanja i usluživanja jela i pića. Svi ugostitelji dužni su osigurati prikaz naziva i cijena ponude, izdati točan račun te istaknuti oznaku o zabrani posluživanja alkoholnih pića osobama mlađima od 18 godina, sukladno Zakonu o ugostiteljskoj djelatnosti.
Pravo sudjelovanja imaju i fizičke osobe koje se bave kućnom radinosti i ručnim radovima te će svoje autentične, ručno izrađene proizvode moći prodavati na dodijeljenom štandu.
Ponuditelj mora dostaviti potpun i potpisan obrazac ponude koji se nalazi na poveznici u nastavku:
Uz obrazac ponude, ponuditelj dostavlja slijedeće dokumente:
- Za pravne osobe: izvadak iz sudskog registra;
- Za obrtnike: izvadak iz obrtnog registra, obrtnica ili rješenje o upisu;
- Za OPG-ove: rješenje o upisu u upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava;
- Za slobodna zanimanja: rješenje o upisu u registar djelatnosti kod nadležnih tijela.
NAČIN DOSTAVE I ROK PRIJAVE
Ponude je potrebno dostaviti u zatvorenoj omotnici osobno u prostorije Jedinstvenog upravnog odjela Općine Vidovec na adresu Trg svetog Vida 9, 42205 Vidovec ili na e-mail adresu: [email protected] s naznakom „Ponuda za javni poziv ADVENTura u Vidovcu”.
Rok za dostavu ponuda je najkasnije do 22. studenog 2024. godine do 14:00 sati.
Nepotpune, nepravovremene ponude ili ponude koje ne udovoljavaju uvjetima Javnog poziva neće se razmatrati.
Cjelokupan tekst Javnog poziva možete pročitati ovdje:
Za dodatne informacije i preuzimanje obrasca ponude, zainteresirani se mogu obratiti Općini Vidovec radnim danom u vremenu od 08:00 do 14:00 sati na broj 042/741-201, preko e-maila: [email protected] ili dolaskom u prostorije JUO.