08.07.2022.

U prostorijama etno kuće KITEC , jučer je održana 11. sjednica Općinskog vijeća Općine Vidovec.

Na sjednici Vijeća glavna rasprava vodila se oko Prijedloga odluke o sufinanciranju troškova kupnje radnih bilježnica učenicima osnovnih škola s područja Općine Vidovec za školsku godinu 2022./2023. Iako je prvotno predloženo da iznos sufinanciranja  troškova kupnje radnih bilježnica iznosi 180,00 kuna za učenike od 1.-4. razreda  te 300,00 kuna za učenike od 5.-8. razreda, vijećnici su predlagali povećanje sufinanciranja te je na kraju i izglasano jednokratno sufinanciranje u iznosu od 200,00 kuna za učenike 1.-4. razreda te 350,00 kuna za učenike od 5.-8. razreda.

Na pitanje zašto se od ove godine primjenjuje model sufinanciranja radnih bilježnica, načelnik Bruno Hranić dao je sljedeće pojašnjenje:

-Ove godine sufinancirat ćemo djeci u osnovnim školama nabavu radnih bilježnica i pribora. Nažalost, nismo u mogućnosti kao prijašnjih godina u potpunosti podmiriti troškove, nego ćemo djeci u nižim razredima nabavu radnih bilježnica i pribora sufinancirati s 200,00 kuna, a u višim razredima s 350,00 kuna. Međutim i dalje ćemo nastaviti s financiranjem plaća za 5 učiteljica u produženom boravku te nastaviti financirati besplatan prijevoz učenika kao i druge aktivnosti koje provode škole poput projekta Erasmus + i Theaterspielea. Ne zaboravimo da smo osigurali besplatne školske ormariće za sve školarce , opremili školska igrališta, a i dalje ćemo sukladno mogućnostima provoditi i nove projekte vezane uz školstvo. Molim i zahvaljujem za razumijevanje. Vjerujem da ćemo već sljedeće godine opet imati mogućnost da se vratimo na staro.

Na sjednici Vijeća također je izglasana Odluka o sufinanciranju troškova zakupa prodajnog mjesta poljoprivrednicima koji prodaju vlastite poljoprivredne proizvode na tržnicama te ostalim prodajnim mjestima na kojima je dozvoljena prodaja poljoprivrednih proizvoda unutar i izvan Varaždinske županije u 2022. godini.  Sufinanciranje troškova zakupa prodajnog mjesta iznosit će 90% ukupnih troškova zakupa kojeg je korisnik podmirio, ali najviše  do 1.000,00  kuna po pojedinom korisniku uz uvjet da korisnik ima rezervirano prodajno mjesto najmanje tri mjeseca tokom godine.