04.07.2025.

Općina Vidovec će ove školske godine financirati troškove kupnje radnih bilježnica, mapa za likovnu kulturu, kutija za tehničku kulturu i atlasa za učenike osnovnih škola. 

Pravo na financiranje troškova kupnje radnih bilježnica, mapa za likovnu kulturu, kutija za tehničku kulturu i atlasa ostvaruju učenici od 1. do 8. razreda osnovnih škola koje se nalaze na području Općine Vidovec i koji barem s jednim roditeljem/ skrbnikom imaju prijavljeno prebivalište na području Općine Vidovec. 

Da bi ostvario pravo na financiranje troškova kupnje radnih bilježnica, mapa za likovnu kulturu, kutija za tehničku kulturu i atlasa, roditelj/ skrbnik podnosi Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Vidovec zahtjev za financiranje.

Uz zahtjev za financiranje potrebno je priložiti:

  1. Dokaz o prebivalištu: obostranu presliku osobne iskaznice  ili uvjerenje o prebivalištu ne starije od 6 mjeseci za jednog roditelja/skrbnika 
  2. Presliku transakcijskog računa roditelja/ skrbnika na koji će se isplatiti iznos financiranja (NAPOMENA: prilikom dostavljanja preslike transakcijskog računa, molimo da se zacrne podaci o broju kartice te CVV/CVC kod na poleđini kartice. Za isplatu je dovoljan podatak o vlasniku kartice i IBAN).
  3. Dokaz o kupnji radnih bilježnica (preslika računa)

Oni učenici koji polaze osnovnu školu izvan područja Općine Vidovec, a imaju prijavljeno prebivalište na području Općine Vidovec te pravo na druge obrazovne materijale ne ostvaruju po drugoj osnovi, uz dokumentaciju iz prethodnog stavka ovog članka, potrebno je dostaviti dokaz o prebivalištu učenika i to obostranu presliku osobne iskaznice ili uvjerenje o prebivalištu ne starije od 6 mjeseci.

 

Zahtjev za financiranje s pripadajućom dokumentacijom podnosi se od 01. rujna 2025. godine zaključno do 30. rujna 2025. godine, putem elektroničke pošte na e-mail: [email protected] ili osobno u Jedinstveni upravni odjel Općine Vidovec.

 

Zahtjev za sufinanciranje preuzima se ovdje:

ZAHTJEV ZA SUFINANCIRANJE TROŠKOVA KUPNJE RADNIH BILJEŽNICA 2025./2026.